FENERBAHÇE YENİ SEZON FORMALARI ( 2009 – 2010 )

FENERBAHÇE YENİ SEZON FORMALARI ( 2009 – 2010 )

ARKADAŞLAR BU ARADA FENERBAHÇE 2009 – 2010 YENİ SEZON FORMALARI TANITILMIŞ. KESİNLEŞEN FORMALAR ŞU ADRESTE MEVCUT : http://www.hayhay.net/fenerbahce-2009-2010-yeni-sezon-formalari/

AYRICA KONU ALTINDAN BENZER YAZILAR BAŞLIĞINDA BENZER KONULARI BULABİLİRSİNİZ.

O adresten Fenerbahçe 2009-2010 yeni sezon formalarına bakabilirsiniz.

 

Öncelikle sitemizde Fenerbahçe, Galatasaray ve diğer takımların 2009 – 2010 formaları ile ilgili yazılara ulaşabileceğinizi hatırlatmak isterim. Bu yazının altındaki Benzer Yazılar başlığından bu yazıyla ilgili diğer yazılara ulaşabilirsiniz.

TURKCELL SÜPER LİG’in 2008 – 2009 sezou bitmek üzere. Transfer haberleri falan artık yeni sezon için çıkmaya başlamışken benim üzerinde durduğum bir konu yeni sezonda takımlar hangi formaları giyecekler. Son yıllarda sporun önemli bir görsel araç olduğunu düşünürsek formaların da bu konuda dikkat çekici bir unsur olduğunu ifade edebiliriz.

ARKADAŞLAR ŞU ANA KADAR ÇEŞİTLİ İNTERNET SİTELERİNDE FORMA RESİMLERİ YAYINLANMAYA BAŞLADI. AMA BU RESİMLER TARAFTARIN ÖNERİLERİ. YANİ HENÜZ FORMALAR NETLİK KAZANMADI. O NEDENNLE FORMALAR TAM OLARAK NETLİK KZANINCA BURADA YAYINLAYACAĞIZ. ŞİMDİ SADECE TARAFTARLAR TARAFINDAN ÖNERİLEN BİRKAÇ RESMİ YAYINLIYORUZ.

 

FENERBAHÇE YENİ SEZON FORMALARI ( 2009 – 2010 )” yazısında 35 yorum var.

  1. ilayda dedi ki:

    en büyük fenerbahçe başka büyük yok.=) hala alışamadınız mı kaç senedir bu gerçek böyle değişmedi değişmez de.=)

  2. ahmet dedi ki:

    bence fenerbahçeli olmayanları dövün neden mi? Çünkü:onlar bizi aldatıyorlar onları istediğiniz

  3. mehmet dedi ki:

    fenerbahçe için ölürüm sion bence 0 fb 2 maç sonucu byby

  4. orhan dedi ki:

    GS YALLAH BEŞİKTAŞA KIŞKIŞ FENERE ALKIŞ

  5. orhan dedi ki:

    biz fener bahçeliz ölmüne kadar biz şampiyon olamasakta 100%100 şampiyonuz ama olamasakta gönülleri şampiyonu fener

  6. orhan dedi ki:

    formalar çok güzel en güzel roberto carlosa yakışır en büyük robertoooooooooooo carlos

  7. can dedi ki:

    en büyük FENER kısaca

  8. dolunay dedi ki:

    ama yine de biz türkiyenin en büyük takımıyız bunu hiç bişi değiştiremez. en büyük taraftar biziz

  9. dolunay dedi ki:

    ben beğenmedim bu ne yaa pc oyunundan fırlama gibi bizim gibi büyük bir klube bu yakışmadıı.

  10. onurcan dedi ki:

    süperrr formalar ne bjk ne gs ne ts hepsininki berbat en güzeli bizimkiler fener li oldugumdan demiyorum şahane

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

buy cialis viagra cialis online buy cialis